Shop Mobile More Submit  Join Login
Steven Universe by aquanut Steven Universe by aquanut
:bulletblue: tumblr :bulletblue:

oh my gosh it’s like they took my love of gorgeous limited color palettes and stunning scenery and simple flat shapes and hyper goofy cartoon expressions and mADE A WHOLE ANIMATED SHOW OUT OF IT
Add a Comment:
 
:iconumbranocturnus:
UmbraNocturnus Featured By Owner Aug 1, 2015  Hobbyist General Artist
steven's face is byootiful
amirite
Reply
:iconfatcatdraws:
Fatcatdraws Featured By Owner Jul 27, 2015  New Deviant
Steven's face tho...
Reply
:iconnailgrinder:
nailgrinder Featured By Owner Jul 16, 2015  Hobbyist Digital Artist
I laughed so hard it hurt! 
Reply
:icong3f0rce440:
G3f0rce440 Featured By Owner Jul 9, 2015  New Deviant
Amethyst and Pearl - GET ALL THE GEMS!
Garnet and Steven - pokerfaic
Reply
:icont0xiccartoonz:
T0xicCartoonZ Featured By Owner Jun 20, 2015  Student Traditional Artist
XD
Reply
:icondjjacob1954:
Djjacob1954 Featured By Owner May 21, 2015
LOL at Steven's face!
Reply
:iconepicgirlmaddie:
epicgirlmaddie Featured By Owner Apr 13, 2015  Hobbyist General Artist
YUS
Reply
:iconcooldude154:
cooldude154 Featured By Owner Apr 4, 2015
Steven face tho
Reply
:iconlolzorman1000:
lolzorman1000 Featured By Owner Mar 28, 2015
Steven... you made me laugh so hard when i was on my phone in class!
Reply
:iconaquanut:
aquanut Featured By Owner Apr 3, 2015  Hobbyist Digital Artist
Haha thanks, I'm glad you enjoyed it! XD
Reply
:iconunpredictable872:
Unpredictable872 Featured By Owner Mar 25, 2015  Student General Artist
This is awesome, but steven's face just gets to me xD
Reply
:icontheunknownyouth:
TheUnknownYouth Featured By Owner Mar 23, 2015  Hobbyist Digital Artist
oMG 2derpy4me
Reply
:iconmrlordsaif:
mrlordsaif Featured By Owner Mar 20, 2015
*poker face*
Reply
:iconblazecute:
BlazeCute Featured By Owner Mar 15, 2015  Hobbyist General Artist
I love Steven's face xDD
Reply
:iconwaterxsudomemo:
WaterXSudomemo Featured By Owner Jan 5, 2015
Best picture Ever Steven Universe
Reply
:iconaquanut:
aquanut Featured By Owner Jan 25, 2015  Hobbyist Digital Artist
Haha, thank you! =)
Reply
:iconidontdrawwell:
IDontDrawWell Featured By Owner Dec 20, 2014
Hahaha! Steven's poker face lol
Reply
:iconaquanut:
aquanut Featured By Owner Jan 25, 2015  Hobbyist Digital Artist
Haha glad you like it, the actual expressions on this show are the greatest XD
Reply
:iconstreamit:
StreamIt Featured By Owner Nov 8, 2014  Hobbyist General Artist
stevens face thou.
Reply
:iconsarachan134:
Sarachan134 Featured By Owner Oct 15, 2014  Hobbyist Traditional Artist
XD
Reply
:iconeyonsplicer:
EyonSplicer Featured By Owner Oct 11, 2014  Hobbyist Traditional Artist
This drawing sums up the whole show xD
Reply
:icondawsomite:
Dawsomite Featured By Owner Sep 26, 2014  Hobbyist General Artist
phht XD Pearl and Amethyst are all ADVENTURE! While Garnet and Steven are like wutevs. XD
Reply
:iconsquishjunkie:
Squishjunkie Featured By Owner Sep 17, 2014
Steven looks like he's in half-derp mode. :D awesome
picture. I wonder if they copied your toon ideas for the show? :D
Reply
:iconinvader-kas:
Invader-Kas Featured By Owner Sep 13, 2014  Student Artist
the background makes me remeber breatiful moring when i'm was very young... :iconpoorthingplz:

*on rl's TV Steven Universe's show comes* :iconohmygoooodplz:

STEVEN! *run to the TV screen* :iconletmehugyouplz:
Reply
:iconnaraku0014:
naraku0014 Featured By Owner Sep 10, 2014  Student Traditional Artist
steven..... :iconmnrderpplz: :derp: 
Reply
:iconthatcrazedfanatic:
ThatCrazedFanatic Featured By Owner Aug 23, 2014
Steven's face tho ō_ō XD
Reply
:iconblazingpotato:
BlazingPotato Featured By Owner Aug 20, 2014  Student General Artist
STEVEN XD OH GAWD -5 minutes later- I LAUGHED HARDER THAN I SHOULD HAAAAAAAAAVE
Reply
:iconaquanut:
aquanut Featured By Owner Aug 23, 2014  Hobbyist Digital Artist
Haha, I'm glad you enjoyed it! xD I love Steven's and Pearl's expressions on the show, I just want to screencap them all.
Reply
:iconarbysmcdouble:
arbysmcdouble Featured By Owner May 17, 2014  Student General Artist
omg steven's face I love it
Reply
:iconaquanut:
aquanut Featured By Owner May 18, 2014  Hobbyist Digital Artist
Haha thank you, I'm glad you like it! xD
Reply
:iconksmanga01:
ksmanga01 Featured By Owner Apr 25, 2014  Student General Artist
Do it again, but do it in that manga-ish style you always do. That would be pure AWESOMENESS:hooray: 
Reply
:iconshanforest01:
Shanforest01 Featured By Owner Apr 14, 2014  Hobbyist General Artist
WHY DON'T THEY MAKE MORE STUFF LIKE THIS, INSTEAD OF BIG, MANLY ROBOTS AND CARS? THIS SHOW IS PERFECTION AND BEAUTIFUL, I SWEAR. CARTOON NETWORK, WILL YOU NOT PROVIDE?! ( you are my hero, aqua )
Reply
:iconaquanut:
aquanut Featured By Owner Apr 26, 2014  Hobbyist Digital Artist
Ahaha thanks, I'm glad you like it! I completely agree that this show is gorgeous and perfect as far as I'm concerned; it's honestly one of the most inspiring things I've ever watched. I just cannot express how much I love the colors and overall art direction and I'd be thrilled to see more things like it as well. (Lol big manly robots and cars... I dunno, a mecha show in this style could be cool though :P)
Reply
:iconshanforest01:
Shanforest01 Featured By Owner Apr 26, 2014  Hobbyist General Artist
Yup, it definitely deserves A LOT more attention :3 It's too bad I just keep missing it… like at 12:00 and 5:00… and I really wanna see when he gets Lion. That really sounds like an adorable episode 'v'
Reply
:iconkimplix:
kimplix Featured By Owner Apr 4, 2014  Student Digital Artist
Very interesting. Good art work
Reply
:iconaquanut:
aquanut Featured By Owner Apr 26, 2014  Hobbyist Digital Artist
Thanks, glad you like it!
Reply
:iconslendermanbeliver:
slendermanbeliver Featured By Owner Mar 28, 2014  Hobbyist Artisan Crafter
LOL Steven's face!!
Reply
:iconfollowingtheson:
FollowingtheSon Featured By Owner Mar 6, 2014
PLUS! The music is totally enchanting and there's too many exciting things they could do with the gems. =D Really like this art! Great job!
Reply
:iconaquanut:
aquanut Featured By Owner Mar 10, 2014  Hobbyist Digital Artist
YAY ANOTHER STEVEN UNIVERSE FAN I LOVE THIS SHOW SO MUCH ASDSDGHF

I love the music too, it's really charming! I love all the gems, it's so fun to see their different personalities interact and I love their relationships with each other. Thank you so much, I'm glad you like this picture! :D
Reply
:iconlucianthedemon:
LucianTheDemon Featured By Owner Feb 10, 2014  Professional Digital Artist
Pearl looks like shes about to jump off that cliff while holding that adorable derp, Steven. :heart:
Reply
:iconemperorwalrusarchive:
EmperorWalrusArchive Featured By Owner Feb 3, 2014  Student General Artist
I love the loose, expressive way you drew them!

Steven's face is epic.
Reply
:iconaquanut:
aquanut Featured By Owner Feb 6, 2014  Hobbyist Digital Artist
Haha, thank you very much! I'm glad you think it's loose and expressive! The show's style is really fun to imitate, it's so loose and simple itself. =)
Reply
:iconsebamkfan:
sebamkfan Featured By Owner Jan 24, 2014  Hobbyist Interface Designer
SERIOUS STEVEN TO THE RESCUE
Reply
:iconsubarashiiongaku:
SubarashiiOngaku Featured By Owner Jan 20, 2014  Hobbyist General Artist
dat steven face omg yes
Reply
Hidden by Owner
Hidden by Owner
Hidden by Owner
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
November 19, 2013
Image Size
328 KB
Resolution
625×500
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
11,053 (10 today)
Favourites
837 (who?)
Comments
73
Downloads
55
×